♥تو رفتي ، من موندمو...♥
عاشقانه
داستان عاشقانه - اس ام اس عاشقانه - خاطرات عاشقانه - شعر - كارت پستال و...
درباره وبلاگ


به عاشقانه خوش اومدين... اينجا هر چي كه بخواي هست! ( البته در مورد عشق) >>> مطالب علمي ، اس ام اس ، داستان ، خاطره ، عكس ، كارت پستال ، شعر و ... ما تلاش مي كنيم تا مطالي كه مي نويسيم بهترين باشه... اميدواريم خوشتون بياد... راستي نظر يادتون نره ها!!!!



ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 70
تعداد نظرات : 83
تعداد آنلاین : 1

نويسندگان
امیر
ريحانه

آخرین مطالب
Christina
destiny
گروه نود و نه
گل سرخی برای محبوبم
به سلامتیه همه پدرها
بچه زرنگ (داستان طنز و جالب)
داستان آموزنده (دعای کوروش)
کوروش کبیر
غول چراغ جادو
خنده تلخ سرنوشت
نامه ای به کوروش کبیر
داستان کوتاه (درس زندگی)
تکه ای از بهشت ...
ستایش . . .
" د ی د ا ر"
نگاه خدا...
یلدات مبارک ....
فرصتی برای ما...
ظهور کن ...
روز میلاد من ...
میهمان ...
آیینه ی نگاهت
دوست داری ببینی بهشت و جهنم چه شکلی هستند؟! ( 7%) (مطلب ارسالی ازramkall)
داستان زیبای پیرمرد عاشق! (مطلب ارسالی ازramkall)
آخرين قرار...(داستان غمگين)
بيا...
چرا عاشق‌ها ديوونه مي‌شن؟؟؟
يه داستان ارسالي ديگه
داستان خيلي قشنگ - 10سال در کما
داماد بیل گیتس!!!
لیلی و مجنون
تلاش پسرک برای بودن کنار باباش....
صادقانه ترين و بي ريا ترين راه براي بيان عشق...(داستاني كوتاه اما لبريز از عشق)
♥تو رفتي ، من موندمو...♥
عشق از ديدگاه هاي مختلف (طنز)...
وقتي تو نيستي...
چند شعر عاشقانه
عشق رو از هم دريغ نكنيد!!!
افزايش بازديد وبلاگ
بزرگترين اشتباه زندگيم... (ادامه)
بزرگترين اشتباه زندگيم...
به اين ميگن عشق...!!!
love sms
آخ جووووووووووووووووووووووون!
روز والنتین ( در ايران والنتين ممنوعه!!!)
تنها راه رسیدن ....
كارت پستال هاي عاشقانه!
خوش آمد...
زندگی با عشق زیباست...


 
دو شنبه 2 اسفند 1389برچسب:شعر,شعر عاشقانه,عشق,غمگين,شعرهاي غمگين عاشقانه, :: 13:59 :: نويسنده : ريحانه

هيچگاه کسی رو نا اميد نکن چون ممکنه اميد تنها چيزی باشه که اون داره

 به همین سادگی رفتی

بی خداحافظ

عزیزم سهم تو شد روز تازه

سهم من اشک که بریزم

به همین سادگی کم شد

عمر گلبوته تو دستم

گله از تو نیست میدونم

خودم اینو از تو خواستم

به جون ستاره هامون

تو عزیزتر از چشامی

هر جا هستی خوب و خوش باش

تا ابد بغض صدامی

تو رو محض لحظه هامون

نشه باورت یه وقتی

که دوست ندارم

اینو به خدا گفتم به سختی

من اگه دوست نداشتم پای غم هات نمی موندم

واست این همه ترانه از ته دل نمی خوندم

اگه گفتم برو خوبم

واسه این بود که می دیدم

داری آب می شی ، می میری

اینو از همه شنیدم

دارم از دوریت می میرم ؛

تا کنار من نسوزی از دلم نمی ری

از همون لحظه که رفتی

روحم از تنم جدا شد

تو كه تنها نمي موني

من تنها رو دعا كن

خاطراتمو نگه دار اما دستامو رها كن

دست تو اول عشق بسپرش به آخرين مرد

مردي كه پشت يك ديوار

واسه چشمات گريه مي كرد

گريه مي كرد گريه مي كرد

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

 

تويه ساحل رويه شنها

قايقي به گل نشسته

يكي با چشمون گريون

گوشه ايي تنها نشسته

نگاه پر اظطرابش

به افق به بي نهايت ساكته

اما تو قلبش داره يه دنيا شكايت

تو چشاش حلقهء اشكه

تويه قلبش غم دنيا منتظر به راه ياره

تا بياد امروز و فردا

باورش نميشه عشق و همه دنياش

زير آبه

تنها مونده تويه ساحل زندگي

براش عذابه

تنهايي براش عذابه

خاطرات لب دريا ديگه از يادش نميره

همه دنياش زير آب

و خودش هم تو غم اسيره

دست بي رحم زمونه

عشقش رو برده به دري

ا حالا از خودش ميپرسه

ميادش آيا و آيا!!!!!

عاشقي كه تنها باشه

تويه دنيا نميمونه

دل عاشق رو شكستن

شده كاره اين زمونه

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

 

میدانم بد کردم

می دانم گناه کردم

می دانم خدا مرا نمی بخشد

می دانم ان دنیا یقه ام را می گیرد

و من هم چیزی برای گفتن ندارم

اما افسوس که نمی شود برگشت

همه چیز را با اگاهی

به عاقبتش درست کرد

ولی افسوس که نمی شود

من از کلمه کاش بدم می اید

ولی ای کاش می شد؟

من همیشه این شعر را

برای خودم زمزمه می کنم

می میرم برات

نمی دونستی می میرم بی تو

بدون چشات

رفتی از برم

تو می دونستی که دلم بسته به سازه

صدات آرزومه

که نمی دونستی من می میرم برات

نمی خوام بیای

نمی خوام میون تاریکی من حروم بشی

نمی خوام ازت نمی خوام

مثه یه شمع بسوزی برام

تا تموم بشی

برو تا بزرگی

می خوام که فقط آرزوم باشی

اندازه سه تا دوستت دارم

آنقدر انقدر اشک مي ريز

م که تو را در اشکهايم ببينم

آنقدر انقدر اشک مي ريزم

بعد اشکهايم را پاک مي کنم

که کسي تو را نبيند !!!!

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

 

همه فهميدند كه عاشق تو شدم ... بهم خنديدند ... مهم نيست بخاطرت غرورمو شكستم ... همه تعجب زده شدند ... مهم نيست بخاطرت مردونگيمو زير پا گذاشتم ... همه بهم اخم كردن ... بازم مهم نيست بخاطرت زندگيمو دادم ... همه حيرت زده شدند ... مهم نيست گفتم عاشقشم همه مسخره ام كردند ... بيخيال ... خوب هم بهم خنديدن ... هم مسخره ام كردند ... هم غرورمو شكستم ... هم زندگيمو باختم ... و هم .... ديگه چي برام مونده ... فقط هم بخاطر تو بود حالا هم بخاطر تو اينا رو تحمل مي كنم ... اره دیونه ها خوب بلدن تحمل بکنن اندازه سه تا دو....

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

 

من باختــــــــــــــــــــم ...

من پذيرفتم شكست خويش را

پندهاي عقل دورانديش را

من پذيرفتم كه عشق افسانه است

اين دل درد آشنا ديوانه است

ميروم شايد فراموشت كنم

در فراموشي هم آغوشت كنم

مي روم از رفتن من شاد باش

از عذاب ديدنم آزاد باش

آرزو دارم بفهمي درد را

تلخي برخوردهاي سرد را

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

 

از خداوند خواستم تا غرور را از من بگيرد. گفت:« نه! بازگرفتن غرور کار من نيست..بلکه اين تويی که بايد آن را ترک کنی.» گفتم پس کودکان و انسانهای معلول را شفا ببخش. گفت:« نه! روح کامل است و جسم زودگذر..مهم روح آنهاست برايم.» خدايا به من شکيبايی عطا فرما. گفت:« نه! شکيبايی دستاورد رنج است..به کسی عطا نميشود.آن را بايد بدست آورد.» پس به من سعادت ببخش ای بخشنده بزرگ. گفت:« نه! بازهم نه!خود بايد متعالی شوی..اما تورا ياری ميدهم تا به ثمر بنشين...

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥


نظرات شما عزیزان:

vida
ساعت9:46---25 تير 1390
salam donyay ghalebi hast

وستا
ساعت9:32---24 فروردين 1390
سلام يک وب لاگ بنام مونس های روحی ويداwww.vida2251.blogfa.comدارم می توانيد بمن سربزنيد و نظر دهيد
پاسخ: چشم


siavash
ساعت22:12---10 اسفند 1389
سلام وبلاگ خوبي داري رو بازديد و قالبت كاركن
به وبلاگ منم سر بزن پيج رنكم 2 هست اگه خواستي منو با اسم
انباري عكس
بلينك بعد خبرم كن تا منم لينكت كنم ميدوني سرعت اينترنت ايران بين 188 تا كشور چندمه؟يادوست داري به ايميلت
وي پي ان يك هفته اي آمريكا بفرستم ؟ بيا وبلاگم
در ضمن من يه سايت پيدا كردم كه ميري توش عضو ميشي و بع بهت بازديد كننده ميده تضميني
بيا تو وبلاگم و روي بنرش كليك كن...
sdh.loxblog.com



نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: